LANCERTO to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek mody w Polsce oferująca odzież w segmencie premium. Brand każdego roku projektuje kilka tysięcy ubrań i dodatków w ponad 50 kategoriach produktowych. Tym razem LANCERTO „zaprojektuje” styl i wizję profesjonalnego ubioru dla personelu luksusowego kompleksu Hotel Arłamów. Marka właśnie podpisała w tej sprawie umowę i tym samym uzyskała tytuł Partnera Strategicznego obiektu. W ramach współpracy LANCERTO będzie odpowiedzialne za dostarczenie eleganckiej i smart casualowej garderoby oraz szkolenia z zakresu dress code dla gości Hotelu Arłamów, w szczególności podczas biznesowych eventów organizowanych w obiekcie.
- Trudno o lepsze dopasowanie pod kątem współpracy mocnych marek, niż to między LANCERTO a Hotelem Arłamów. Nasze wartości w wielu punktach styku są tożsame. Podobnie jak nasz Partner przykładamy wagę do detali, bo wiemy, że to na nich opiera się sukces profesjonalnego wizerunku. Od lat dbamy też o najwyższą jakość obsługi klienta i doradztwo w zakresie doboru garderoby, co udowadniamy wygrywając kolejne rankingi branżowe oraz testy tajemniczego klienta. Jestem przekonany, że nasza współpraca z Hotelem Arłamów, zaowocuje jeszcze lepszą rozpoznawalnością naszej marki i pozyskaniem licznego grona klientów – mówi Mariusz Serafin, Dyrektor Marketingu i Ecommerce G8 S.A., właściciela marki LANCERTO.
W czasie trwania współpracy Hotel Arłamów będzie wspierał markę w zakresie promocji w wyznaczonych powierzchniach wspólnych oraz w systemie informacyjnym obiektu. Materiały reklamowe LANCERTO znajdą się w kanałach digitalowych oraz przestrzeniach zaaranżowanych kompleksu. Co więcej, w ogólnodostępnej części Hotelu Arłamów zostanie zaprezentowana „szafa kapsułowa” marki LANCERTO, która obejmie wyselekcjonowaną z kolekcji ofertę. Celem takiego działania jest zapoznanie klientów kompleksu z produktami marki. Ubrania oraz akcesoria LANCERTO będą także dostępne w sprzedaży poprzez hotelowy butik.
Ekspozycja logo i materiałów marki będzie miała miejsce także poza budynkami kompleksu. LANCERTO będzie miało nawet swój własny dołek na arłamowskim polu golfowym. Partnerzy będą także współpracowali w zakresie wspólnej komunikacji w serwisach internetowych oraz na kanałach społecznościowych.