Hotel Arłamów, Ustrzyki Dolne
Arłamów Business Challenge – V edycja

Arłamów Business Challenge – V edycja

08 листоп. 2023

Kolejna edycja Arłamów Business Challenge (ABC) przeszła do historii. Po raz piąty Hotel Arłamów zaprosił przedstawicieli największych firm i korporacji z całej Polski do udziału w tym flagowym wydarzeniu dla branży MICE

W dniach 5-7 listopada 2023 roku ponad 250 uczestników spotkało się u wrót Bieszczad, aby zmierzyć się z najważniejszymi i najbardziej aktualnymi tematami wpływającymi na sektor konferencji i eventów. Zgodnie z tegorocznym hasłem ABC: „Magia eventów w dobie sztucznej inteligencji” motywem przewodnim była sztuczna inteligencja i jej wpływ na branżę.

W części merytorycznej zaproszeni Goście wzięli udział w wykładach i interaktywnych sesjach prowadzonych przez znakomitych prelegentów:

  • Tomasz Graszewicz (CEO AI Wizards) – „Inspiracje dla branży eventowej od sztucznej inteligencji”
  • Maciej Stoiński, Jędrzej Stoiński (Yepp AI) – „Rewolucja AI: jak sztuczna inteligencja zmienia zasady gry w biznesie, sporcie i eventach”
  • Jarosław Królewski (Synerise / Wisła Kraków) – „AI i kodowanie przyszłości: projektowanie świata jutra”
  • Michał Kanarkiewicz – „Strategie szachowych mistrzów w biznesie”
  • Milczarek Bukowski Trio – „ Edutainment w eventach czyli Mentoring Theatre jako narzędzie z pogranicza teatru, szkoleń, wykładów inspiracyjnych i stand up’ów”

Jednym z punktów programu był również panel dyskusyjny „AI generuje sukces: biznes, sport i eventy w grze generatywnej Sztucznej Inteligencji” – moderowany przez Macieja Strausa (Hotel Arłamów) z udziałem: Piotra Obidzińskiego (Accenture LoA, Raków Częstochowa), Dr Macieja Chrzanowskiego (Politechnika Rzeszowska, Akademia Leona Koźmińskiego), Estery Hass-Abgarowicz (Asseco Poland S.A), Jonasza Danilewicza (Ernst&Young), Dariusza Rogali (Samsung) i Karola Borkowskiego (Volvo Car).

W drugiej części wydarzenia uczestnicy mieli okazję zapoznać się i przetestować jedną z autorskich gier hotelowych „Arłamów bez kurtyny”, spróbować swoich sił w szachowych Mistrzowskich Rozgrywkach z Michałem Kanarkiewiczem, a w ramach relaksu skorzystać z Ceremonii Saunowych zorganizowanych przez SPA Arłamów lub wyciszyć się podczas koncertu mis tybetańskich.

Niewątpliwie jedną z najciekawszych atrakcji dla uczestników ABC była możliwość podglądania kulis oraz uczestnictwa w programie „Hejt Park” Kanału Sportowego. Ten niezwykle popularny format programu online był realizowany i transmitowany na żywo z Arłamowa.

Zakończeniem i jednocześnie podsumowaniem dwudniowego spotkania była wieczorna gala w hotelowym Patio. O najlepsze doznania smakowe zadbał Szef Kuchni Hotel Arłamów wraz ze swoim Zespołem. Muzyczną oprawę zaserwował wspaniały zespół Stage Fever.

„Pracowaliśmy nad tym i zależało nam, aby V edycja Arłamów Business Challenge była jeszcze ciekawsza i zaskakująca dla wszystkich uczestników. Nasz autorski projekt, którym było to wydarzenie spotkał się z zaskakującym zainteresowaniem zarówno wśród uczestników, partnerów biznesowych jak i  panelistów. Pomimo, że była to V edycja jest to dla nas wciąż niezwykłe wydarzenie, które przerosło nasze oczekiwania pod względem frekwencji i Gości, którzy zgłaszali się, aby wziąć w nim dział. Widzieć tyle entuzjazmu, kreatywności i zaangażowania ze strony uczestników było dla nas prawdziwą przyjemnością.

Arłamów Business Challenge to impreza, która ewoluuje. Wierzymy, że w przyszłym roku powtórzymy sukces, razem z całym #ArłamówTeam jesteśmy gotowi na kolejne wyzwanie.” – podsumowała Marta Masłowska, Dyrektor Sprzedaży i Konferencji Hotelu Arłamów.

Patronat: Samsung / RMF FM / Mercedes-Benz / MICE Poland / BMW / Toton Show / Horeca Idea / AI Wizards / Asseco / sprawny marketing / Synerise / Adidas / Kanał Sportowy / Stage Fever

Partnerzy: Stage Fever, Toton Show

Patronat medialny: Event Management Polska, THINK MICE, MICE Poland, konferencje.pl, OOH Event, horecanet.pl, OOH Magazine.

фільми

Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Serwis wykorzystuje pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania, w tym przetwarzania danych dotyczących aktywności użytkownika oraz personalizacji reklam, oraz możliwość zmian ustawień plików cookies, znajdują się w Polityce prywatności.
Klikając ZAAKCEPTUJ WSZYSTKIE, wyrażasz zgodę na korzystanie z technologii takich jak cookies i na przetwarzanie przez HOTEL ARŁAMÓW SPÓŁKA AKCYJNA, ARŁAMÓW, 38-700, USTRZYKI DOLNE , Twoich danych osobowych zbieranych w Internecie, takich jak adresy IP i identyfikatory plików cookie, w celach analitycznych i marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań, mierzenia ich skuteczności oraz przetwarzania danych użytkownika dla celów analitycznych). Zmiany ustawień plików cookies oraz szczegółowe preferencje dotyczące zgód możesz dokonać w ustawieniach.

Zarządzaj ustawieniami dotyczącymi prywatności
Niezbędne pliki cookies

Pliki cookies niezbędne do działania usług dostępnych na stronie internetowej, umożliwiające przeglądanie ofert lub dokonywanie rezerwacji, wspierające mechanizmy bezpieczeństwa, m.in.: uwierzytelnianie użytkowników i wykrywanie nadużyć. Te pliki są wymagane do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej. Nie wymagają Twojej zgody.

Analityczne pliki cookies

Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Wyrażając zgodę na te pliki cookies, zgadzasz się na przetwarzanie danych dotyczących Twojej aktywności na stronie w celach analitycznych.

Marketingowe pliki cookies

Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące aktywności użytkownika, produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Zgoda na te pliki cookies oznacza, że Twoje dane mogą być używane do personalizacji reklam oraz analizy skuteczności naszych kampanii reklamowych.

Twoje preferencje nie zostały jeszcze zapisane