Hotel Arłamów, Ustrzyki Dolne
LANCERTO partnerem strategicznym Hotelu Arłamów

LANCERTO partnerem strategicznym Hotelu Arłamów

30 Apr. 2025

Polska marka odzieży premium właśnie rozpoczęła współpracę z jednym z najbardziej luksusowych obiektów wypoczynkowo-sportowych w Polsce - Hotelem Arłamów. LANCERTO wyselekcjonuje i dostarczy kolekcję dla personelu kompleksu oraz będzie wspierać gości hotelowych oraz uczestników biznesowych eventów w zakresie kreowania wizerunku i doboru garderoby. 

LANCERTO to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek mody w Polsce oferująca odzież w segmencie premium. Brand każdego roku projektuje kilka tysięcy ubrań i dodatków w ponad 50 kategoriach produktowych. Tym razem LANCERTO „zaprojektuje” styl i wizję profesjonalnego ubioru dla personelu luksusowego kompleksu Hotel Arłamów. Marka właśnie podpisała w tej sprawie umowę i tym samym uzyskała tytuł Partnera Strategicznego obiektu. W ramach współpracy LANCERTO będzie odpowiedzialne za dostarczenie eleganckiej i smart casualowej garderoby oraz szkolenia z zakresu dress code dla gości Hotelu Arłamów, w szczególności podczas biznesowych eventów organizowanych w obiekcie.

- Trudno o lepsze dopasowanie pod kątem współpracy mocnych marek, niż to między LANCERTO a Hotelem Arłamów. Nasze wartości w wielu punktach styku są tożsame. Podobnie jak nasz Partner przykładamy wagę do detali, bo wiemy, że to na nich opiera się sukces profesjonalnego wizerunku. Od lat dbamy też o najwyższą jakość obsługi klienta i doradztwo w zakresie doboru garderoby, co udowadniamy wygrywając kolejne rankingi branżowe oraz testy tajemniczego klienta. Jestem przekonany, że nasza współpraca z Hotelem Arłamów, zaowocuje jeszcze lepszą rozpoznawalnością naszej marki i pozyskaniem licznego grona klientów – mówi Mariusz Serafin, Dyrektor Marketingu i Ecommerce G8 S.A., właściciela marki LANCERTO.

W czasie trwania współpracy Hotel Arłamów będzie wspierał markę w zakresie promocji w wyznaczonych powierzchniach wspólnych oraz w systemie informacyjnym obiektu. Materiały reklamowe LANCERTO znajdą się w kanałach digitalowych oraz przestrzeniach zaaranżowanych kompleksu. Co więcej, w ogólnodostępnej części Hotelu Arłamów zostanie zaprezentowana „szafa kapsułowa” marki LANCERTO, która obejmie wyselekcjonowaną z kolekcji ofertę. Celem takiego działania jest zapoznanie klientów kompleksu z produktami marki. Ubrania oraz akcesoria LANCERTO będą także dostępne w sprzedaży poprzez hotelowy butik.  

Ekspozycja logo i materiałów marki będzie miała miejsce także poza budynkami kompleksu. LANCERTO będzie miało nawet swój własny dołek na arłamowskim polu golfowym. Partnerzy będą także współpracowali w zakresie wspólnej komunikacji w serwisach internetowych oraz na kanałach społecznościowych. 

Videos
This website uses COOKIES.

By browsing it you accept our cookies policy, according to your browser settings. Read more about Privacy Policy.

OK, close